Onderhoudsloket

Welkom bij het nazorgloket Particulier

Univé Zuid-Nederland biedt u middels dit loket:

  • een helder en kosteloos servicegesprek
  • in vier eenvoudige stappen
  • door een ervaren en deskundige adviseur
  • in onze winkel of telefonisch

Onze werkwijze

Nazorgloket Particulier

Het nazorgloket Particulier is een initiatief van Univé Zuid-Nederland.

Via dit onderhoudsloket helpen wij u om inzicht te geven in de route die u samen met onze adviseur doorloopt om uw huidige verzekeringen te bespreken. Dit in het kader van periodiek onderhoud. Wij vinden het namelijk belangrijk dat uw verzekering(en) aansluit bij uw persoonlijke situatie en wensen.

Nadat is gekeken of de verzekering nog aansluit bij uw persoonlijke situatie kijken wij ook naar uw premie. Graag bespreken wij ook met u de mogelijkheden.

Het stappenplan

Stap 1 Plan uw eigen afspraak

Het plannen van de afspraak is heel eenvoudig. U kunt zelf uw afspraak inplannen bij uw lokale adviseur. Wanneer u uw gewenste datum en tijdstip heeft gekozen en uw gegevens heeft ingevoerd, ontvangt u van ons per e-mail een afspraakbevestiging. De afspraak is hiermee vastgelegd.

Na het inplannen van de afspraak gaan wij het gesprek voorbereiden en zien wij u graag in onze winkel op de gekozen datum en tijd.

Indien u de voorkeur geeft aan een telefonische afspraak wordt u op het afgesproken moment gebeld voor het bespreken van uw verzekeringspakket.

© Copyright – Univé Zuid-Nederland